Träffar under 2024

3-5 maj 2024 Årsmöte och Vårträff, Kronocamping Lidköping

23-25 augusti Höstträff, Jogersö C Oxelösund

fler kommer!

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nedan kan du läsa om de träffar som vi arrangerat tidigare

Höstträff Westerqwarn

2023 års höstträff ägde rum på Westerqwarns ställplats

Resan till Kiruna 2023

Den 5 juni startade vi en resa mot Kiruna

Årsmöte med vårträff 2023

Årets vårträff med årsmöte ägde rum på Bauergården helgen 12-14 maj.

Teknikträff 2022

Den 10 november 2022 var det så dags igen för ett av årets mest emotsedda event! Tumbo Husvagnar & Husbilar teknikträffen.

Stenö C, Söderhamn

Helgen 26-28 augusti 2022 träffades klubben på Stenö camping i Söderhamn.
Vid ankomst avprickades de 21 bilar som anmält sig till träffen. För flera av dessa var det första medlemsträffen som man bevistade. Dessa hälsades särskilt välkomna.

Kapellskär C

Medlemsträff Kapellskär C juni 2022
Den 17 juni var det dags för en ny träff med klubben. Styrelsen hade bjudit in till träff i samband med att man skulle ha ett styrelsemöte på Kapellskär C.

Årsmöte med vårträff

Helgen 8-10 april 2022 arrangerade klubben sitt första fysiska årsmöte och i samband med det en vårträff. Platsen var Kronocamping i Lidköping.

Teknikträff 2021

Den 18 november 2021 var klubben inbjudna till Tumbo Husvagnar & Husbilar för den "klassiska" teknikträffen.

Höstträff på Kaffetorpets Camping

Vi var 34 husbilar, 33 Rapido och 1 Itineo som samlades på trevliga Kaffetorpet camping i Mönsterås denna fantastiska hösthelg dit vissa av oss kom redan under torsdagen. För många var det den första träffen med klubben, så under fredagen blev det mycket ”lära känna varandra” prat.

Mälarbadens C

Styrelsen hade ett möte inplanerat till lördagen den 22 maj på Mälarbadens camping. Då det i dessa pandemitider inte kan planeras för några offentliga tillställningar så såg vi i styrelsen en möjlighet att informera om att vi skulle finnas på campingen den 22-23 maj.

Jogersö

Tisdagen den 15 september hade styrelsen planerat ett möte på Jogersö camping. Vi tyckte att det var dags för att träffas fysiskt efter att bara haft ett antal videomöten sedan februari. Allt är den där Coronans fel!
Då vi bestämde oss för detta så kom tanken på att det kanske fanns några fler i klubben som skulle vilja träffa oss. Sagt och gjort så la vi upp ett evenemang på Facebook.

Teknikträff hos Tumbo

Den 6 novemberr 2019 var klubben inbjudna till Tumbo Husvagnar & Husbilar till en teknikträff.

Höstträff i Malmköping

Under helgen 13-15 september 2019 hade klubben sin första gemensamma träff. Vi var 37 st Rapido husbilar med totalt 74 personer som träffades på Malmkköpings Bad & Camping.